Bobil parkering

Velkommen til bobilparkering på Hvaler Golfbane

Vi ønsker alle hjertelig velkommen til vår bobilparkering sentralt plassert på Hvaler. Parkeringen driftes av Hvaler golfbane og holder åpent så lenge været tillater oss å spille på golfbanen.

Det er en svært solrik beliggenhet på plassen, med sol fra morgen til kveld. Og med sin nærhet til Hvaler golfbane kan vi tilby idylliske omgivelser med parkpreg og masse turmuligheter.

På klubbhuset så har vi helg- og sommer åpen restaurant med alle fasiliteter.

Det er tilgang på strøm til alle plasser, samt døgnåpen toalett med varmt og kaldt vann på klubbhuset.

Pris:
-  kr. 300 pr døgn inkl strøm
-  de som gjestespiller på golfbanen betaler halv pris

Innen 1,5 km så har vi en familievennlig strand åpen for alle.

Adresse: Midtre vei 113, 1680 Skjærhalden

Ta gjerne kontakt med oss på mail post@hvalergk.no eller telefon 90 95 99 00 dersom det skulle være noen spørsmål.