Turneringer

Velkommen til våre turneringer

Vårt håp er at alle finner seg til rette hos oss. Vi ønsker at trivsel, vennskap og glede skal krydre golfrundene.
Turneringskomitéen i Hvaler golfklubb består idag av følgende fem medlemmer:

Cathrine Bremsrud Lauritzen
Eirik Staff

Espen Holm
Sverre Solbakken
Vegard Bogen

Vi har nå lagt inn alle de offisielle klubbturneringer i golfbox.
Direkte link til TURNERINGSPROGRAMMET I GOLFBOX ligger under menyen oppe til høyre på siden.
Det er inne i selve golfbox definert oppsettet for hver enkelt turnering.

Vi tillater oss å minne om at det er vedtatt i turneringskomiteen at det er valgfritt utslag for herrer over 70 år.

Klubbmesterskapene for Hvaler Golfklubb har egne regler som er angitt i detalj under hver turnering i golfbox.
Turneringskomiteen ønsker at alle benytter Golfbox for påmelding til våre turneringer.

Vi ber forøvrig alle merke seg de påmeldingsfrister som er vedtatt for året som kommer :

- Påmeldingsfrist på alle hverdagsturneringer er satt til kl. 15:00 dagen før.
- Turneringer i helgene har påmeldingsfrist på torsdag.

Seniorturneringer spilles som vanlig kl. 11:00 på mandager, men HUSK at også denne turneringen har påmelding i Golfbox.

Vi håper du har lyst og anledning til å være med på en eller flere av våre turneringer.

Velkommen skal du være.

Ingen turneringer funnet.