Vi ønsker oss flere damer!

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 16. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hjelp oss å oppfylle våre ønsker.

Det er krefter igang for å kunne samle klubbens damer til en egen damegruppe.  Det går først og fremst ut på å kunne samle klubbens kvinnelige medlemmer til å spille sammen en gang i uken.

Etter det vi kjenner til er en aktiv damegruppe svært vanlig i de fleste golfklubber. Dette fører til en berikelse i et fra før av hyggelig klubbmiljø. Fra å spille selskapsrunder en gang i uken åpner det seg kanskje lysten til å delta i klubbens mange turneringer. Etter å ha blitt bedre kjent med hverandre vet vi at veien ikke er lang til kanskje også å besøke andre baner i området.

Men det er kanskje lurt å ikke gape over for mye, du kan trå forsiktig og ta med deg køllene førstkommende onsdag kl. 17.45 — og la deg begeistre.

Møt opp på onsdag og føl litt på det. En damegruppe er noe klubben trenger.