Vi feirer 20 år

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 27. mai 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Jubileumsturnering og jubileumsfest

Da har vi gleden av å invitere klubbens medlemmer til 20 års jubileum.

9. Juli 2022

Først blir det jubileumsturnering, 18 hull med spilleformen Texas Scramble, med start kl. 12.00. Det blir muligheter for kjøp av forfriskninger under runden. Vi håper på en litt annerledes og morsom bekledning. Det vil bli premiering for beste kostymer.
Maks antall spillere vil måtte bli 96, med 4 spillere på hvert lag med et morsomt lagnavn. Har dere ønske om lag, så send oss en e-mail. Har dere ikke ønske om lag så blir det ordnet av oss.

Kl. 19.00 blir det bankett med premieutdeling i stort telt ved klubbhuset hvor det vil bli servert «bobler» før middagen.

Meny: Langtidsstekt svinenakke med rødkålslaw, syltet løk, mais og chilimarinade. Et glass øl/vin til maten. Dessuten vil baren være åpen utover kvelden.

Kind of blue vil spille og underholde oss utover kvelden.

Alt dette for kr. 400,- pr. person, inkl. turnering.
Påmeldingsfrist 25. Juni.
Påmelding til turneringen i Golfbox
Påmelding bankett: gifts@online.no - tlf. 90013025

Det er plass til totalt 100 personer på banketten og prioriteringen vil bli som følger:
1. Spillere - medlem
2. Samboer/ektefelle - medlem
3. Samboer/ektefelle - ikke medlem

Betaling med VIPPS til Hvaler Golfklubb nr. 594601 med påført navn på deltakere.

Ikke akkurat siste skrik fra La Coste, - men artig lell.