Sommerfest på klubbhuset

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 8. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvaler golfbane og restauranten arrangerer hyggelig sommerfest

Hold av fredag 17. Juli, for da blir det sommerfest med trubadur på klubbhuset arrangert av Hvaler golfbane i samarbeid med klubbrestauranten.
Til årets største arrangement i det «nye» klubbhuset har de engasjert en av Norges mest rutinerte trubadurer, Erling Hem, som starter å spille kl. 20.00.

Gjennom et enormt repertoar har han en unik evne til å variere låtvalget etter stemningen og spiller gjerne cover fra anerkjente låter fra artister innenlands som utenlands.

Ønsker du å delta kan du bestille bord i restauranten fra kl. 16.00 hos Stine på tlf. 90575510.

På grunn av Coronarestriksjonene ønskes en kontroll på antall besøkende. Billetter/plassreservasjoner selges på klubbhuset eller på mail til jon@hhg.no

Prisen på billett er kr. 200,-. Det selges etter «første mann til mølla»-prinsippet.

Vi ønsker å presisere at klubben ikke har ansvaret for dette arrangert. Til orientering vil banen være åpen for spill hele dagen, men klubbhuset tilgjengelighet vil være begrenset på kvelden.

Ønsker du å komme i god tid, kan du i tillegg få en stor matopplevelse, samt noe godt å drikke til
Du kan velge «fra øverste hylle».