Sommerens vakreste eventyr

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 31. juli 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbmesterskapene 2020

Gjør deg klar for klubbmesterskapet 2020.

I år er det 4 klasser.
Senior og Veteran går over 1 dag.
Herrer og Damer går over 2 dager
Dette er den eneste turneringen hvor vi faktisk kan spille golf som de proffe.
Dette blir gøy, så meld dere på! Det viktigste er ikke å vinne, men å delta!

NB!
Damer over 50 og 70, samt herrer over 50 har mulighet til å melde seg på i flere klasser om ønskelig!
Dette gjelder dessverre ikke herrer over 70 som spiller i Veteranklassen siden denne klassen settes opp med utslag med spill fra rød tee, mens de øvrige herreklassene settes opp med spill fra gul tee.
Men spillere over 70 kan spille Senior og KM Herrer hvis de ønsker det.

Lørdagens runde teller også i en innlagt Stableford-turnering felles for alle klasser med fullt handicap. Så alle harsjansen til å vinne premier.

Eventuelle spørsmål kan rettes til turneringsleder Sverre Johnsen, tlf. 99307734.

Påmelding i GolfBox.

Disse herrene, fra venstre Steinar Nilsen, Lasse Tveit og Martin Kinnerud, har for vane å forsyne seg grovt fra premiebordet. Det gjenstår å se om de er like sultne foran årets klubbmesterskap.