Skal vi snart treffes?

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 4. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Er du klar for seniorenes selskapsrunde på mandager?

Mandager kl. 11.00 pleide en rekke seniorspillere å møtes til en selskapsrunde. Det vanket også en matbit, med godkjent avstand, etter gjennomført runde.
I løpet av forrige sesong og tidligere i år er det tegnet en rekke nye medlemskap, sikkert også flere seniorer, som kunne tenke seg å bli bedre kjent med andre seniormedlemmer (både damer og herrer).
Med tanke på hva som skal serveres til lunsj kunne det være greit å få en oversikt over hvor mange som kunne tenke seg en selskapsrunde på mandager ved 11-tiden (fremmøte 10.30).
Synes du dette kunne falle i smak var det fint om du kunne melde deg interessert til:
Sms til Svein Thygesen: 91885114, eller
E-mail til: thyges@getmail.no

Skulle du være «nesten-senior» er også du velkommen til en selskapsrunde i hyggelig selskap med nødvendig, godkjent avstand.

Viktig med god avstand!