Seniorer på tur til Sverige

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 14. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grip sjansen og unn deg litt luksus

Hvis tilbudet faller i smak vil seniorgruppa arrangere en tur til Bjertorp slott i Sverige 12.—14. September.
Slottet ligger drøyt 3 timers kjøring fra Hvaler og er kjent for sitt glimrende kjøkken og rikholdige vinkjeller. Ved siden av slottet ligger Vara-Bjertorp golfbane. Banen er flere ganger utropt som Vestergøtlands beste. Den er flat og lettgått med 18 hull av varierende vanskelighetsgrad.

Programmet blir som følger:
12. September: Ankomst kl. 15—18. (Mulig å spille golf på veien nedover)
4 retters gourmetmiddag og uhøytidelig lagquiz.

13. September: Frokost, fulgt av utslag fra kl. 11.40. Etter evt. trening.
4 retters gourmetmiddag.

14. September: Frokost etterfulgt av utslag fra kl. 10.30.
Avslutning med premieutdeling etter endt runde.

Priser:
2 overnattinger, inkl. Frokost og middag
Skr. 3325,- pr. person i dobbeltrom
Skr. 4320,- pr. person i enkeltrom
Greenfee: Skr. 450,- pr. dag.

Vi har foreløpig reservert 20 plasser, men med mulighet for justering. Ikke-spillende ledsagere er naturligvis velkomne til å delta. Prinsippet først til mølla — først malt. Hvaler Golfklubbs medlemmer prioriteres frem til 5. juli. Deretter inviteres også Huseby Hankøs spillere om det er plass.
Påmeldingsfrist 20. juli.

Påmelding og mer info hos Sverre Johnsen: sv-j3@online.no eller tlf. 99307734 etter 25. juni.

Hvaler-spiller Bjørg Thygesen hygger seg i vakre omgivelser under et tidligere besøk.