Ryddig årsmøte

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 27. mars 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Spennende sesong i vente

Klubbleder Lasse Heier kunne for første gang  presentere årsmøtet på «storskjerm» og sak for sak ble greit gjennomgått uten hissige møteplagere. Valgkomiteen hadde gjort en fin jobb slik at alle verv ble besatt, og det er også grunn til takke sekretær Gunn Engebretsen for en fyldig årsberetning. Til slutt en takk også til en engasjert klubbleder Lasse Heier i sitt første år som leder.
I etterkant av årsmøtet orienterte baneeier Jon Bossum om fremtidige planer som ville komme anlegget til gode.

Ajourført oversikt over styre og komiteer etter årsmøtet vil du etterhvert finne øverst på klubbens hjemmeside (MEGAMENY / KLUBBEN / Kontaktpersoner).

Et godt besøkt årsmøte ble avholdt lørdag 26.3. og det var kaffe og kaker til alle.