Rullerende dugnad

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 12. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Grip sjansen - nå kan du hjelpe til med å gjøre banen vår ennå hyggeligere å besøke.

Hei alle medlemmer
Håper alle har fått en runde eller flere på en fin Hvaler Golfbane i år.
Mye arbeid er lagt ned og mer vil det bli. Forrige dugnad ble avlyst grunnet smitterestriksjoner og fortsatt er det begrensninger, men det finnes også løsninger.
Vi kaller derfor inn til en rullerende dugnad hvor et begrenset antall medlemmer kan delta.

I samarbeid med golfbanen har vi blitt enige om å bistå i arbeidet rundt klubbhusområdet, hull 6 og hull 8.
Fredag 21. mai, lørdag 22. mai og søndag 23. mai skal det legges ut belegningssteiner i klubbhusområdet.
Her ønsker vi at medlemmer kan hjelpe til med å legge steiner på plass. Hver stein er på 10x20 cm så selve løftet er ikke så tungt.

Fra morgen til ettermiddag tirsdag 25. mai og onsdag 26. mai skal vi bistå med å legge ut ferdiggress på fairway hull 8 og teestedet på hull 6.
Vi vil få kyndig hjelp fra banemannskapet, mens vi bidrar med praktisk arbeid. Det er ønskelig at de som kommer tar med seg trillebår for å lette arbeidet.

Dersom du har anledning til å delta kan du kontakte undertegnede.
Vi trenger navn og tidspunkt det passer for deg å delta. Vi setter opp en oversikt slik at alle hensyn blir ivaretatt.

Tilbakemelding til Lars Larsen:
Tlf: 90870909
Mail: Lahl@altiboxmail.no

Her skal det rulles ut ferdiggress på dugnad.