Norges mest besøkte golfbane idag?

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 10. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Bare blide fjes å se.

Lørdager er en fin dag for golf, - i allfall etter en lang vinter og hvor de fleste baner er stengt. Men, -  tydelig at det var restriksjoner å ta hensyn til. Stengt klubbhus, men kaffe og vaffelsalg som i en pølsebod, og betaling via Vips. Det som gledet spesielt var at både medlemmer og gjestespillere har oppført seg helt eksemplarisk og respektert de gjeldende retningslinjer for golfspill i disse covid 19-tider.
I løpet av en drøy formiddag ble det registrert 44 medlemmer og 74 greenfeespillere, noe som tyder på at folk var rimelig sugne på å komme seg ut i det fine vårværet, og om svingen hadde forandret seg merkbart siden i fjor.

Synd at ikke gjestespillerne som var på besøk fikk oppleve vårt presentable klubbhus.