Nok en turneringshelg

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 11. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nye klubbmestere vil bli kåret

Førstkommende lørdag 14.8. vil vi få en ny klubbmester etter sine ferdigheter på korthullsbanen.
Siden det er forholdsvis få påmeldte drister vi oss til å foreslå at flere melder seg på.
Dette er nemlig turneringen for de som ikke slår så langt. Tenk at du kan bli klubbmester og ikke behøver å slå et utslag lengre enn under 100 meter.

Det spilles 18 hull. Startkontingent, kr. 100,— VIPPS’es til 594601.
Meld deg derfor på i GolfBox innen fredag 13.8. kl. 15.00, og møt opp i god tid pga. Shotgunstart.

Neste godbit har også plass til flere spillere.
Søndag 15.8. er viet klubbens veteraner, - spillere 70 år og eldre. Her vil du kunne slippe å drive greenen på de fleste av hullene og likevel være med å kjempe om en klubbmestertittel. Du vil også kunne ha en behagelig gange fra green til tee uten å oppleve trykk bakfra.

Det spilles 18 hull slaggolf og alle spiller fra rød tee og alle må hulle ut og ingen får mottatte slag. Hcp-begrensningen er satt 36.

Startkontingent, kr. 100, VIPPses til 594601 innen 14.8. kl. 15.00.

Når det er Korthullsmesterskap deltar vi — uansett vær!

Golfveteraner er flotte mennesker!