Melding fra Valgkomiteen

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 7. desember 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Takk gjerne ja til et verv i klubben

På denne tiden er det jo så godt som ingen aktiviteter i klubben, men i Valgkomiteen står det til liv.
En rekke verv i styre og komiteer skal på plass i valgkomiteens forslag til kommende årsmøte.

Siden klubben i sesongen vi har lagt bak oss har fått et stort antall nye medlemmer ønsker valgkomiteen
å komme i kontakt med nye medlemmer som kunne ha lyst til å delta i styre eller komiteer.
Som de fleste vet fikk klubben et skikkelig løft forrige sesong gjennom nytt eierskap i baneselskapet og klubben spås en hyggelig fremtid etterhvert som planene faller på plass.

Kunne du ha lyst til å bidra med ditt engasjement, kan du kontakte valgkomiteens formann,
Per Edling:

Tlf: 90137478
eller: edling@online.no

På kommende årsmøte blir det helt sikkert trangt om plassen (hvis coronasmitten tillater det).