Matchplay er gøy!

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 23. august 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Meld deg på og prøv en annerledes spilleform.

Matchplay er en spilleform vi sjelden kommer borti. Men kampen mann/kvinne mot mann/kvinne gir spillet en ekstra dimensjon. Valgene vi tar kan være avhengig av hva motstanderen gjør.
Man spiller om hvert hull og den som vinner flest hull vinner kampen. Det spiller ingen rolle hvor mange slag det enkelte hull vinnes med.

Lørdag/søndag 4. og 5. september spiller vi om Hvaler Cup.
Spillerne deles i grupper på 4 (eller 6) som spiller tre 9-hulls matcher på lørdag. Puljevinnerne + de beste toerne går videre til cupsluttspill på søndag.
Det spilles med handicap, men med høyeste handicap på 36. Dette gjør det ennå mer spennende og ikke gitt at den med laveste handicap vinner.

Påmelding til denne interessante turneringen kan skje i GolfBox innen fredag 3. september kl. 15.00. — NB! Ekstra fine premier til de som går videre til sluttspillet på søndag.

Premier som kan nytes i en god stol, på kjøkkenet eller i en god seng.