Hvem er han

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 26. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hva vil han

En del av oss har vel registrert en aktiv, ung mann omkring klubbhuset. Det er baneselskapets nye daglige leder, eier av Hvaler Golfbane og Huseby/Hankø golfbane. I tillegg driver han som eiendomsutvikler og eiendomsforvalter. Hans interesse for golf har bragt ham ned på 5 i hcp.

Etter flere år med dårlig inntjening ble det i løpet av fjoråret drøftet om Hvaler Golfklubb ville kunne overta eierrollen i golfbanen, noe som klubben kunne si seg interessert i. – Men slik gikk det ikke.

Bossum har bestemt seg for å drive banen videre og vil engasjere seg sterkt i driften. Klubbhuset, som er en del av baneselskapet har i løpet av vinter og vår blitt totalt bygget om, med bl.a nye møbler, nytt gulvbelegg og veggene dufter av ny maling. Kjøkkenet har fått en ny og mer sentral plass, og det skal satses på en bredere og mer spennende meny. Det er gjort avtale med serveringspersonale og kokk, som også vil kunne tilby take-away mat.

Når det gjelder resepsjon, proshop og kjøkken vil det bli utvidet åpningstid i sommermånedene.

Vi ser med stor takk frem til ferdigstillelsen i månedsskiftet april/mai og gleder oss til å ta i bruk det nye klubbhuset og ønsker unge Bossum lykke til med satsingen.

Klubbhusets nye vertskap, Jon Bossum og Viktoria Rejneborg ønsker medlemmer og gjester hjertelig velkommen.