Hummer´n 2020

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 21. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongens siste turnering

En av årets «tyngre» turneringer, Hummer’n, spilles lørdag 10. Oktober kl. 11.00.
Turneringen sponses med flotte premier fra restaurant Big Fish på Skjærhalden.

Spilleform: Slaggolf, maksimum slag (hullets par + 5) og fratrekk for antall tildelte slag.
Det settes et hcp-tak på 36, det vil si at påmeldte som har hcp høyere enn 36 vil få tildelte slag som en med 36 i hcp.
Det vil bli spilt 18 hull hvis været tillater det, i motsatt fall spilles 9 hull.

Møt opp senest kl. 10.30. Shotgunstart kl. 11.00.

Det blir bankett og premieutdeling på Big Fish i etterkant av turneringen. Banketten starter kl. 17.00 og maten serveres rundt kl. 17.30.
Startkontingent, kr. 300,-, som dekker mat på banketten + startkontingent.

Spillere som ikke er medlemmer i Hvaler GK eller medlemmer uten betalt spillerett må betale vanlig
greenfee.

Spillere som ikke ønsker å delta på banketten betaler startkontingent, kr. 100,-.
Ektefeller/samboere som ikke skal delta i turneringen, men som ønsker å delta på banketten melder seg på til Finn Kjølberg på tlf. 90013025, og betaler kr. 300,-.

NB! På grunn av Covid-19 har Big Fish satt et tak på 50 personer. De som har deltatt i turneringen blir prioritert.

Utrolig hvor glad man blir når man har vunnet Hummer’n.