Flaggturneringen 2020

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 23. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Rekordstor deltakelse

Dagens konkurranse talte 41 spillere, som startet i småregn men som etterhvert eksploderte i solskinn.
Mange ukjente navn blant spillerne tydet på at flere «ferske» medlemmer spilte sin første turnering.
Hyggelig var det også at klubbens Pro, som tidligere på dagen hadde kurset en del spillere i
VTG-kurs, stilte til start, men som med sitt lave hcp ikke blandet seg i tetstriden.

Vinner ble Sverre Johnsen som plantet sitt flagg kort i fairway på hull 11.
På annen plass kom Svein Thygesen som med sitt siste slag endte 1 meter fra hullet på hull 10.
En rekke spillere nådde greenen på hull 9, slik at den videre rekkefølgen for premiering ble:
Nr. 3: Fred Frafjord
Nr. 4: Finn Kjølberg
Nr. 5: Atle Larsen-Asp
Nr. 6: Per Edling
Nr. 7: Stine
Nr. 8: Ragnar Engebretsen
Nr. 9: Bernt Anker
Nr. 10: Lasse Heier

Nr. 1 og 2 Sverre Johnsen og Svein Thygesen

Mange slo sitt siste slag på greenen til hull 9.

Etter det vi kjenner til ble det kun registrert 2 birdies i turneringen.