Blir det snart mat og drikke på bordene?

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 23. april 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det nærmer seg, det nærmer seg.

Siden vertskapet «Veldig sulten» ikke ønsket å fornye sitt engasjement for denne sesongen var mange spente på hvordan serveringstilbudet ville bli i år. Det er derfor hyggelig å kunne presentere Martine G. Hansen og Rolf Finsrud som vil bli å finne bak disken i 2021.
Rolf har i flere år drevet restauranten ved Østmarka Golfklubb og har de senere år hatt ansvaret for driften ved Sandbrekke Gjestegård.
Som naturlig er, vil de måtte ha en innkjøringsperiode for å bli kjent med behov og ønsker fra golfspillere og andre, og allerede kommende helg vil de være tilstede for å vise seg frem og «lodde stemningen». Innen neste helg vil de også legge frem en meny som vil inneholde et variert tilbud til en fornuftig pris.
Etterhvert vil restauranten også bespise seniorspillerne etter turneringen på mandager med en enkel lunsj til avtalt pris.
Fra nå av vil restauranten være åpen fredag, lørdag og søndag og i sommerferietiden vil den være åpen alle dager.

Hvis du lurer på det - kan vi fortelle at skjenkebevillingen er på plass fra kommende mandag, men vi må hele tiden forholde oss til gjeldende corona-restriksjoner.

Til slutt vil vi oppfordre klubbens medlemmer til å benytte seg av restaurantens tilbud, f.eks. ved bruk av Kafeavgiften dere alle har betalt.
Husk at vi som klubbmedlemmer er med på å bidra til at restauranten har livets rett.

Her er vi, - og vi skal ta godt vare på dere.