Åpning av nytt klubbhus

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 20. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle fasiliteter på plass.

Idag, torsdag, åpner klubbhuset med alle fasiliteter på plass og vi har gleden av å ønske både golfere ag andre hjertelig velkommen. Det er lagt ned mange arbeidstimer og foretatt store investeringer for at fasilitetene på klubbhuset skal bli vesentlig bedre.

Baneselskapet har som tidligere nevnt inngått en avtale med en erfaren og profesjonell aktør innen restaurantyrket, «Veldig sulten» ved Stine Bakkehaugen, vedrørende drift av restauranten. Nå er personalet på plass og de har brukt den siste uken til å finpusse på menyen og innkjøring av kjøkkenutstyret.

Vi håper nå at alle stikker innom klubbhuset i tiden som kommer. I helgen kan vi for første gang i historien tilby alkoholservering og varme retter. Vi har også kjøpt inn nye møbler både inne og ute, slik at dårlig vær ikke skulle være noen hindring.

På bildet nedenfor har vi hovedpersonalet til «Veldig sulten», ved Stine, Andris, Serko, Mia og Olive.
På menyen denne helgen finnes blant annet Reker i trengsel, Fiskesuppe, Svineknoke, tapas m.m.

Vi sees.