Aktiv damekomite

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 30. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vet du hva JUG er for noe?

Idag har Damekomiteen invitert gruppen JOG-jenter uten grenser, til turnering hos oss fredag 19. August.

JUG er en gruppe med damer fra golfklubbene Borregaard, Skjeberg, Gamle Fredrikstad, Huseby/Hankø og Onsøy, og nå forhåpentlig flere fra Hvaler. Sjekk ut Facebook-gruppen «Jenter uten grenser» og bli medlem.

Vi spiller Texas Scramble.
Beste lag blir premiert. Vi ønsker å mixe lagene slik at maskinen setter opp de forskjellige lagene blandet fra alle klubbene.

Startavgift, kr. 50 går til premier og diverse.
Fremmøte kl. 17.30, med mulig Shotgunstart kl. 18.00.
Restauranten vil være åpen så vi håper å ta en matbit og noe i glasset etter runden.

Gjengen fra JUG er en flott bukett livlige og flotte damer så dette kommer til å bli veldig gøy.
Turneringen er uformell som resten av oppleggene våre så her er det åpent for alle, så kom igjen!

Hold av datoen, påmeldingen er åpen i GolfBox.

Kanskje noen av disse damene føler seg fristet av JUG-tilbudet.