Hvaler Cup

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 6. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Han bare vinner, vinner og vinner

Kun 6 spillere hadde meldt seg på til matchplayturneringen Hvaler Cup. Det ble derfor bestemt at man spilte serie alle mot alle 5 runder a 9 hull.
Mange jevne matcher ga spillerne mye spenning. Og etter 45 hull var det feltets eldste spiller, Roy Arne Johansen, som vant en overlegen seier. Han vant samtlige kamper, de fleste med klar margin.
Per Gunnar Thomsen hadde en svak dag på lørdag, men med bedre spill på søndag kapret han annenplassen ved å vinne innbyrdes oppgjør mot Sverre Solbakken som dermed tok tredjeplassen.

Vi håper på at flere vil delta til neste år.

Turneringens to beste poserer for fotografen, vinneren Roy Arne Johansen, til høyre.