Kurs/Instruksjon

Golfcamp for barn 8 - 15 år

Hvaler Golfbane har gleden av å invitere til GolfCamp for barn.

Sommeren 2024 arrangerer vi igjen camp for barn/ungdom. Campene har vært en flott happening på sommeren de siste årene.

8. - 10.  juli kl 10-15 alle dager

GolfCampen vil ha hovedfokus på å bedrive golfopplæring tilrettelagt for barn mellom 8 – 15 år. Det vil imidlertid bli lagt inn andre aktiviteter/økter enn golf for å bryte opp dagen og gjøre den sosial/artig for barna.

Vår PGA Headpro Elizabeth Vinter vil være den som leder campen, og hun vil med sin lange erfaring i bransjen som både spiller og pro sikre at barna får en artig inngang til golfsporten.

Campen går over 3 dager, og etter endt camp får alle deltagere bevis på gjennomført "Veien til golf" kurs. Beviset gir rett til å spille på hvilken som helst bane i Norge.

I løpet av kurset vil barna få opplæring i etikette ute på banen og en av høydepunktene som vi skal innom er å få opplæring i kjøring av golfbil. Mange av barna synes ofte at dette er en av høydepunktene med campen. På onsdag er det kjøreopplæring og en enkel «oppkjøring», hvor førerkort på golfbil blir utstedt og utdelt.

PRIS: Kr. 1850
NB! Om barnet melder seg inn i Hvaler Golfklubb til kr. 350 så vil klubben sponse deltakeravgiften med kr. 1000.
Totalpris blir da kr. 350 + 850 = 1200.

Søskenmoderasjon kr. 400 pr barn.

Kurset inkluderer en enkel lunsj og frukt alle dager. Kurset avsluttes med grilling av burger kl 15 på onsdag for alle. Da utdeles samtidig kursbevis til den enkelte deltaker.

Vi planlegger dele opp deltagerne i to eller flere grupper, slik at de barna som har spilt golf før får et eget tilpasset opplegg. Vi søker etter beste evne å i møte komme ønskene til deltakerne, og vil tilpasse kursets læringsnivå til barna underveis.

Dette blir en sosial og lærerik opplevelse for barna, så meld dere på via denne linken.

Ved spørsmål til campen, så ta kontakt med Elizabeth på mobil 454 61 611 eller ring proshopen på 90 95 99 00 #2

Vi sees på campen - en idyllisk sommeraktivitet på Hvaler !

Trykk for PÅMELDING SOMMERCAMP 2024