Banen er nå i veldig bra stand etter forrige ukes arbeid på greener og gjødsling igår.Fairway på hull8 som har vanning,er også gjødslet og vannet.Fredag skal banen dronefilmes,som legges ut på bl.a hjemmesiden. Merk at det IKKE ER LOV til å slå fra gresset på rangen Bilutleie gjøres på Eagelappen.Vi har nå 4 biler tilgjengelig.Husk å sette el.bilene til lading når du er ferdig med runden.Leietiden er utvidet med 30 min. Det har vært litt vårslapt med rep av merker, så HUSK Å LEGGE PÅ PLASS OPPSLÅTT )GRESS OG REPARERE NEDSLAGS MERKER PÅ GREEN.
Ha en super runde !
Dette nettstedet bruker cookies (informasjonskapsler) for å tilpasse nettsidene bedre til deg som bruker.