Banen er nå i veldig bra stand etter forrige ukes arbeid på greener.Fredag skal banen dronefilmes,som legges ut på bl.a hjemmesiden. Merk at det IKKE ER LOV til å slå fra gresset på rangen Bilutleie gjøres på Eagelappen.Vi har nå 4 biler tilgjengelig.Husk å sette el.bilene til lading når du er ferdig med runden.Leietiden er utvidet med 30 min. Det har vært litt vårslapt med rep av merker, så HUSK Å LEGGE PÅ PLASS OPPSLÅTT GRESS OG REPARERE NEDSLAGS MERKER PÅ GREEN.
Ha en super runde !
Dette nettstedet bruker cookies (informasjonskapsler) for å tilpasse nettsidene bedre til deg som bruker.