Huseby & Hankø GK 29.juni vs/ Hvaler GK 30.juni

Av: Jeanette Sælen  |  Publisert: 17. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ny tradisjon fortsetter også i 2024

Vi i Hvaler GK og Huseby & Hankø GK bestemte oss i 2022 for å arrangere felles turnering med 9 hull på hver av banene. Da får vi en 18 hulls turnering på tvers av banene med premiering og hyggelig samvær etterpå.

Nytt i år er at turneringen er lagt til en helg og vi spiller 18 hull begge dager. Vi premierer enkeltrundene og sammenlagt.

De 9 beste resultatene fra hver klubb inngår også i "Klubbkampen", en ekstra liten uformell morsomhet hvor vi konkurrerer oss klubber imellom.

Spilleformen er Netto-slag og Max score = PAR+5

3 klasser, Damer, Herrer som spiller fra 40 (Rødt) samt Herrer som spiller
fra 47 og 45 (Gult).

Vi satser på å fylle banene og gir plass til 52 spillere, altså max 26 fra hver klubb så her er det bare melde seg på. Runde 1 spilles på HHG lørdag 29. juni med løpende start fra kl. 10.00 og her kan man ønske seg sen eller tidlig starttid.
Runde 2 spilles på Hvaler søndag 30. juni med shotgunstart kl.10.00 Førstemann til mølla!

Etter turneringen på søndag, samles vi ved klubbhuset for sosialt hygge, premieutdeling med heder og ære, samt servering av mat og drikke for de som ønsker dette. Husk å huk av ved påmelding for dette. Ta gjerne med dere følge, men skriv da dette i kommentarfeltet ved påmelding eller send oss en mail

Håper vi ses.