Årets siste turnering på Hvaler golfklubb - Hummer´n 2024

Av: Jeanette Sælen  |  Publisert: 9. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hummerturnering er årets siste ogden ble gjennomført i helgen – lørdag 5.oktober.

Da var enda en turneringsesong over på Hvaler golfklubb. Hummerturnering er årets siste og den ble gjennomført i helgen – lørdag 5.oktober. Været var fantastisk, og vi spilte 18 hull med 61 golfspillere på banen. Det var god stemning, vi hørte latter og jubel på tvers av banen.

Som fast tradisjon avslutter vi med Bankett Big Fish. Som alle de andre årene sponset Big Fish premier til pallplasseringene i Herre og Dame klassen, longest drive Dame og Herre, og closest to pin Dame og Herre. Dette var flotte gavekort fra restaurantens skaldyr meny.
Tusen takk til Big Fish.
Været var fantastisk og vi spilte 18 hull – 64 spiller hadde meldt seg på, 61 spillere startet. Det var 54 herrer og 7 damer, ut fra herreklassen var det 4 juniorer som var med, dette er ekstra hyggelig.

Herre klasse:
1. Harald Kristoffer Horne Onsøy Golf Klubb -4
2. Håkon Walland Hvaler Golf klubb -3
3. Freddy Larsen Gamle Golf Klubb -2

Dame klasse:
1. Cathrine B Lauritzen Hvale Golf klubb Par
2. Dagmar Irmtraud Moseby Hvale Golf klubb +9
3. Danielle Bjercke HvalerGolfklubb +6

Longest drive Herre på hull 8: Pål Bråttum - Holtsmark golf klubb
Longest drive Dame : Else Kjølberg – Hvaler golf klubb
Closest to pin hull 4 Herre: Freddy Larsen – 102 cm
Closest to pin hull4 Dame: Ellen Authen – 225cm