Vellykket Hummergolf —

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 10. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

— og hvilken vinner vi fikk!

Årets siste turnering i Hvaler Golfklubb ble gjennomført i går, lørdag 9. oktober med 38 deltagere. Disse var delt inn i 3 klasser: Herrer, Damer og spillere med hcp over 36.
Premieutdelingen ble foretatt under banketten på restaurant BigFish på Skjærhalden, som sponset premiebordet med 12 flotte skalldyrspremier
Hvaler Golfklubb takker for generøs sponsing.

Vinner av herreklassen ble Sondre Undheim Thøgersen, Gamle Fredrikstad GK,  som imponerte alle med sitt kjempegode spill i en alder av 13 år.
Ikke uventet gikk Turid Thomsen av med seieren i Dameklassen.
Stine Helen Heimdal vant sin klasse for spillere med hcp over 36.
Gratulerer til alle

Innlagt konkurranse om Nærmest pinnen ble vunnet av Vegard Bogen, 3,06 meter fra pinnen. Og konkurransen Longest drive ble vunnet av henholdsvis Ellen Authen og Fredrik Kjenne.

Fullstendige resultatlister finner du i GolfBox.

Ungdommelig vinner av herreklassen, Sondre Undheim Thøgersen,

Turid Thomsen, vinner av dameklassen.

Stine Helen Heimdal, vinner av klassen for høyhandicapere.