Vellykket årsmøte

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 28. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Denne gang i digitalisert format

På grunn av koronarestriksjoner ble årets årsmøte avviklet digitalt. - 30 medlemmer hadde plassert seg foran PC´er og I-Pad´er for å delta i det historiske årsmøtet. Sikkert en ny opplevelse for de fleste. Det hele foregikk i rolige former uten møteplagere og ettersom sakslisten ble gjennomgått uten nevneverdig avbrytelser, kunne avtroppende leder og ordstyrer Finn-Arne Kjølberg klubbe møtet for hevet etter en times tid.

Etter årsmøtet ser klubbens nye styre slik ut:
Leder: Lasse Heier,  Valgt for 1 år
Nestleder: Dag Bastiansen, Valgt for 1 år
Kasserer: Ivar Knudsen, Valgt for 1 år
Styremedlem: Svein Thygesen, Ikke på valg
Styremedlem: Bernt Anker, Valgt for 1 år
Styremedlem: Eirik Staff, Valgt for 1 år
Sekretær: Gunn Engebretsen, Ikke på valg
Varamedlem: Steinar Haug, Valgt for 1 år
Varamedlem: Knut Egil Knutsen, Valgt for 1 år

Valgkomite:
Leder: Fredrik Kjenne, Valgt for 1 år
Medlem: Turid Thomsen, Valgt for 1 år
Medlem: Jørgen Kjenne, Valgt for 1 år
Varamedlem: Stine Heimdal, Valgt for 1 år

Årsmøtereferat finner du som egen post i Nyhetsspalten.
Komiteer og utvalg vil du etterhvert kunne finne på hjemmesiden vår under «Kontaktpersoner» i Megamenyen på forsiden

Her ble det ikke noe årsmøte i år, - Men når koronaen slipper vil det bli folksomt her!