Turneringsprogram 2020

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 29. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbens «tyngre» turneringer

De tradisjonelle turneringene er nå lagt ut på klubbens hjemmeside under fanen «TURNERINGER».
I tillegg spilles Torsdagsturneringen hver torsdag frem til ut september. For ikke å forglemme seniorenes mandagsturnering som spilles hver mandag.

Nytt av året er at det innføres en såkalt «Sommermester`n».
Den spilles i forbindelse med Torsdagsturneringen. Konkurransen spilles over 6 torsdager med start 25. Juni og avsluttes 30. Juli. Av 6 konkurranser vil de 4 beste værende tellende. Du behøver derfor ikke delta alle torsdager denne perioden for å være med i sammendraget.

Hvis det er ønskelig kan det sikkert gjennomføres en turnering i september også. Dette vil det bli tatt stilling til senere.

Glade premierte turneringsspillere!