Slutt for i år

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 3. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Banen stengte mandag 2. november

Vi er nå inne i ventetiden, - vente på at banen skal åpne igjen.
Etter en svært merkelig sesong med mange restriksjoner, har det vært stor trafikk på banen.
Det har bl.a. vært avholdt en rekke «Veien til golf»-kurs noe som har ført til flere nye medlemmer.
Banen har fremstått i prima orden til glede for egne medlemmer og gjestespillere, mye takket være en engasjert greenkeeper og en positiv dugnadsånd.
Det mest iøynefallende har allikevel vært hvilken gledelig forandring klubbhuset har vært utsatt for.
Vi ble etterhvert vitne til en eksklusiv møblering og et kjøkken som tryllet frem de lekreste retter.
Vi trodde det nesten ikke selv, men klubbhuset har også vært benyttet som konsertlokale.
Stor takk til baneselskapets eier, Jon Bossum, som har lagt for dagen et stort engasjement for frisering av selve banen og en flott oppgradering av klubbhuset.
Og etter det vi har grunn til å tro, vil det bli foretatt ytterligere forbedringer før vi kan slå ut neste sesong.

Det blir mindre og mindre grønt å se, og snart faller sneen. - Men dette husker vi fra sesongen vi har lagt bak oss.

hhhhhhh