Nå nytter det ikke å være «Veldig sulten» lenger.

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 17. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vår skamroste golfrestaurant «Veldig sulten» har lukket for sesongen.

Vi takker derfor kokk og betjening for gode og rikelige porsjoner. Etter et besøk hos «Veldig sulten» forlot vi restauranten veldig mett.

En stor takk også til baneselskapet som har investert i et flott kjøkken og et nyoppusset klubblokale.

Om det blir «Veldig sulten» eller en annen aktør som vil betjene kjøkkenet neste år vil tiden vise, siden «Veldig sulten» har hatt en avtale om drift av kjøkkenet i inneværende sesong. Men en ting er sikkert: Det blir betjent kjøkken også i fremtiden.

Takk for deilig mat og drikke til denne gjengen.

Flott klubblokale kan også benyttes til konsertlokale.