Lyst til å bli en golfspiller

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 23. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Hvaler Golfklubb gir deg muligheten

Hvaler Golfklubb gir deg et flott tilbud hvis du har lyst til å begynne å spille golf.
Et fint alternativ til friluftsaktiviteter i tillegg til bading, soling, båtliv og sykkelturer. Benytt dette tilbudet til å bli kjent med golfsporten. Vi kan tilby en sjarmerende golfbane, nyoppusset klubbhus og et hyggelig miljø. Og - Golf  er bra for helsa!

Vi har en løpende dialog med Norges Golfforbund, og det er følgelig utviklet en modell for gjennomføring av VTG-kurs i disse spesielle tidene.

Hvalers tilknyttede PGA pro Elizabeth Vinter holder kurset, og hun vil med sin lange erfaring sørge for at kurset gjennomføres på en lærerik måte. Kursene blir avholdt over 8 timer totalt, og da med to økter a 4 timer. En instruktør kan ha inntil 4 kurselever ad gangen i gruppe. Vi planlegger å gjennomføre kursene med to instruktører, så derav har vi foreløpig plass til 8 elever pr kurs.

Av hensyn til smittefaren, så vil kursene kun foregå utendørs. Vi oppfordrer alle til å kle seg etter forholdene og ta med eget utstyr. Dersom du skulle ønske å låne utstyr så har vi også dette, men da er det fint om du gir beskjed på forhånd slik at vi kan klargjøre disse køllene.

Kursdager er fastsatt til:

Kurs I: Fredag 1 og lørdag 2 mai kl 10 -14

Kurs II: Lørdag 30 og søndag 31 mai kl 10 –14

PRIS: 1750,-

• Inkluderer:
    • Veien Til Golf kurs
    • Klubbkontingent Hvaler Golfklubb
    • Fritt spill i 2020 på Hvaler og Huseby & Hankø golfbane

Påmelding kan du gjøre via denne lenken.