Klubbmesterskapet 2019

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 11. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Skuffende liten deltakelse

Skuffende dårlig deltakelse i årets klubbmesterskap kan kanskje skyldes en værmelding som var så som så. Kun 15 spillere stilte til start og de opplevde å spille 18 hull uten et snev av regn.
Svært kjedelig at ikke flere benytter anledningen til å delta i klubbmesterskapet hvor klubbens beste spillere skal kåres. – Hyggelig at de fleste ble igjen til premiene var delt ut.
Stor takk til turneringsleder Martin Kinnerud for vel gjennomført turnering:

De tre beste i årets klubbmesterskap ble:

Damer
Nr. 1: Turid Thomsen 95 slag
Nr. 2: Else Karin Kjølberg 97 slag
Nr. 3: Lisbeth Dahl 115 slag

Herrer
Nr, 1: Lasse Andre Tveit 84 slag
Nr. 2: Martin Kinnerud 88 slag
Nr. 3: Thor Steinar Nilsen 90 slag

Fullstendig resultatliste finner du i GolfBox.

I innlagt Stableford-turnering fikk følgende tre best resultat:
Nr. 1: Else Karin Kjølberg 36 poeng
Nr. 2: Thor Steinar Nilsen 32 poeng
Nr. 3: Lasse Andre Tveit 30 poeng

Tre flotte damer som tok for seg: Fra venstre vinneren Turid Thomsen, deretter Lisbeth Dahl (nr. 3) og Else Karin Kjølberg (nr. 2)

Klubbens beste herrespillere: Fra venstre Thor Steinar Nilsen nr. 3, Lasse Andre Tveit nr. 1 og Martin Kinnerud nr. 2.

For enkelte ble det en del venting. Her venter Roy Johansen, PG Thomsen, Ragnar Torbergsen og Arne Sejersted på å kunne slå ut på hull 7.