Klubbhuset under ekstrem forvandling

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 10. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Enkelte som har smugtittet inn har kunnet fastslå at dette blir ille bra og det er bare å glede seg til å kunne ta huset i bruk. Klubbhuset er nesten ikke til å kjenne igjen innvendig. Det blir så bra at her vil vi til og med kunne invitere Kongen inn. Fint avstemte farger hva gjelder vegger, gulv og møblement. Presentabelt kjøkken, proshop og resepsjon.
En stor takk til primus motor, «interiørarkitekt», maler, gulvlegger, snekker og medeier i baneselskap og klubbhus, Jon Bossum – som har stått for forandringen.
I tillegg til å betjene klubbens medlemmer og greenfee-spillere, håper han også å kunne friste syklister og
gående på veien langs golfanlegget til en innlagt hvil med utsikt til driving range og greenen på hull 9.

Det har blitt mange skruer å skru inn for Jon Bossum.

Smakfullt interiør! Med tid og stunder kommer det belysning i taket.

Her skal du kunne kjøpe det aller nødvendigste.