Hvor ble det av klubbens ferske fjes?

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 29. august 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Klubbens seniorer i flertall under dagens dugnad.

Flott innsats under dagens dugnad. Det ble asfaltgrusing av bakken ned fra teestedet på hull 6, opprydning av trær og busker i greenområdet på hull 5, samt asfaltgrusing av bakken fra hull 4 opp mot hull 5.
Videre ble starten på bakken opp fra hull 1 asfaltgruset, men ikke fullført.

Etter dagens dugnad ble det straks hyggeligere å ferdes fra hull til hull.

Men - hvor ble det av klubbens yngre og nye medlemmer. En deltakelse på dugnader er jo en flott måte å bli kjent med andre medlemmer og gjøre en innsats for fellesskapet.

Kanskje passet det ikke for de fleste idag, men det er en ny dugnad førstkommende tirsdag, kl. 16.00.
Da skal resten av bakken opp fra hull 1 asfaltgruses og det skal trimmes busker og kratt. Så møt opp.

Det ble mange lass med asfaltgrus som måtte tas hånd om av William og Per.

Blir nok å våkne til en lemster kropp i morgen.

Ser jo ganske bra ut, ikke sant.

Nå blir det en fornøyelse å forsere bakken opp fra greenen på hull 4, takket være PG og Per.