Hvem er hva????

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 30. april 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Verv i klubben denne sesongen

Etter årets årsmøte er det noen nye kontaktpersoner. Oppdatert oversikt over hvem som har følgende funksjoner i klubben denne sesongen kan du finne ved å trykke deg inn på «Klubben» på hjemmesiden vår og velge  «Kontaktpersoner».

Legg spesielt merke til at «ungdommen» har gjort sitt inntog i Turneringskomiteen gjennom en ny leder, Martin Kinnerud som har fått med seg Jim Kristensen. Sammen med de sittende medlemmer vil nok dette bli en komite som vil være i stand til å arrangere turneringer på en plettfri måte.

Stor takk for innsatsen til Åge Johansen og Per Buvig som trer ut av styret. Kanskje de bare tar seg et par hvileår før de er tilbake i manesjen.

Blant denne gjengen finner du et knippe av engasjerte kontaktpersoner, klar til å ta fatt på en ny sesong.