Gled dere til sesongstart 2021

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 21. november 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dugnadsgjengen er ikke i Corona-karantene

Selv om banen er stengt for sesongen står det fortsatt til liv. Trær og busker trives utrolig godt omkring på banen vår og en gang i mellom er det derfor nødvendig å ta noen grep.
I helgen ble det invitert til dugnad og det ble rusket godt opp i vegetasjonen omkring teestedet på hull 8 og omkring dammen ved hull 9.
Takk til de som stilte opp en lørdag formiddag og til Jon som klinket til med pølser, brus, vafler og kaffe til dugnadsgjengen etter endt jobb.

Eneste ripe i lakken: Etter et nesten eventyrlig antall nye medlemmer i løpet av sesongen,
savnet vi noen ferske fjes med lyst til å ta i et tak. Kanskje var det været som ikke passet.

Et par av klubbens eldste medlemmer er ikke vanskelig å be når det drar seg mot dugnad.

p
Jon og Lasse i ferd med å tygge kvister og småtrær slik at banen vil fremstå ennå lysere til våren.