Felles turnering 10. og 11. August

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 4. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Felles turnering med Huseby/Hankø

Vi i Hvaler GK og Huseby & Hankø GK har bestemt oss for å arrangere en felles turnering med 9 hull første dag hos HHG og 9 hull dagen etter hos oss på Hvaler GK. Da får vi en 18 hulls turnering på tvers av banene med premiering og hyggelig samvær etterpå.
Huseby & Hankø premierer enkeltrundene som vanlig og sammenlagt for de som blir med på det. For Hvaler GK blir det kun sammenlagt premiering for begge dager. (Den vanlige torsdagsturneringen utgår denne uken.)
De 9 beste resultatene fra hver klubb inngår også i «Klubbkampen», en ekstra liten morsomhet hvor vi konkurrerer oss klubber imellom.
Spilleformen er den vanlige med slag og max score er netto dobbel-bogey.

Håper du blir med.

Mvh
Cathrine og John-Robert

Meld dere på ved å klikke dere inn under info under turneringer i GolfBox, eller dere kan gå inn på Huseby & Hankø sine turneringer og melde dere på direkte der.

Alltid hyggelig når spillere fra de to klubbene samles til turnering.