Et stort savn

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 29. juli 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi sier farvel til Alexandra Mudie

I juni og juli har resepsjon/proshop vært betjent av Alexandra Mudie. Nå forlater hun oss for å fortsette sine studier og golfkarriere på college i Mississippi, USA. Vi benytter derfor anledningen til å takke henne for den jobben hun har gjort. Alltid et hyggelig smil har møtt både medlemmer og gjestespillere når de har dukket opp for å spille. Ved sitt vinnende vesen har hun vært et utmerket ansikt utad for klubben.
Til orientering: De av dere som ønsker å ta farvel med henne skal vite at hennes siste dag på jobb er førstkommende torsdag.

Heldigvis har vi dugnadsvillige damer + Knut som er klare for innsats resten av sesongen.
– Også disse innstilt på å ta godt imot både medlemmer og gjester.

Alexandra på jobb. Her er det Stig Vesterheim fra Losby GK som er klar for å «dra kortet» for greenfee-spill.