Bare en aldri så liten bønn

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 2. juni 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Noen har lagt seg til en lei uvane

Når vi har bestemt oss for å gå en runde på banen har enkelte av oss lagt seg til en lei uvane. Etter å ha fått utstyret på plass og gjort seg klar for spill vandrer de frem til første tee uten å registrere seg. Dette er ikke ønskelig.

Prosedyrene for spill på banen skal være følgende:
1) Registrere seg for ønsket utslagstid i Golf Box.
2) Registrere seg i Pro-shopen når den er betjent.
3) Skrive seg inn i permen som er plassert ved inngangen til klubbhuset når Pro-shop er ubetjent.

Aller helst ønsker vi at man benytter seg av registrering i Golf Box. Er du usikker på hvordan du gjør det. Ta kontakt med en av de spillerne du kjenner og som du vet spiller ofte.

For Greenfee-spillere er det helt naturlig å registrere seg, men det er klubbens egne medlemmer som slurver med dette. – La oss derfor skjerpe oss og ikke slå ut på hull 1 uten å ha registrert oss!

Allerede på enden av parkeringsplassen blir du bedt om å registrere deg før du går ut for å spille.