Årets siste klubbmesterskap

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 12. september 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Spillerne trosset styrtregn og torden

Klubbmesterskapet for barn og juniorer hadde dessverre samlet altfor få spillere, men de som var påmeldt fikk nok en sjelden opplevelse i tillegg til golfspillet. - Etter tyve minutters spill åpner den mørke himmelen seg og spillerne ble utsatt for et styrtregn uten sidestykke. Som om ikke dette var overraskelse stor nok inngikk også et skikkelig tordenvær. Samtlige spillere rømte banen, men etter en stund kunne spillet fortsette.

I barneklassen ble det ikke registrert noen resultatliste, men det ble kåret en klubbmester,
nemlig Sverre Nicolai Fjellholt.

I juniorklassen kom alle spillerne på pallen, nemlig:
1. Stian Larsen-Asp, 59 slag.
2. Håvard Bønes, 67 slag.
3. Kristine Holm, 68 slag.

Barneklassen klar for utslag.

Gullmedaljer til alle.

Stolt Klubbmester for junior, Stian Larsen-Asp.