Sommerturnering - Veldig sulten

Av: Svein Thygesen  |  Publisert: 31. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Sesongens første sponsede turnering

Årets pinseturnering i golfklubben talte 34 spillere som stilte til start etter å ha besøkt en overfylt parkeringsplass og en godt besøkt drivingerangen range. Årsak: Samtidig med golfkurs og skuelystne besøkende til «Nye Hvaler Golfbane/Golfklubb».
Golfrestauranten «Veldig sulten» bidro med fine premier og det ble en meget varm dag, hvor mange LED litt i varmen.

Turneringen ble spilt i formatet Stableford og Dameklassen ble vunnet av Danielle Bjercke og Herreklassen av Steinar Nilsen.

Fornøyde spillere etter ni spilte hull: Jim Kristensen, Espen Holm, Lasse Nicolaisen og  Martin Kinnerud. Alle tippet blant favorittene.

Bruk av bil hjalp ikke disse to stort da premiene skulle deles ut!

Tallenes klare når score-kortene skulle undertegnes.

Dagens vinnere Danielle Bjercke 35 poeng og Steinar Nilsen 42 poeng.